weho

1. A song who reminds you of the past.
2. A person you can't live without.

3Something you can't live without.
Kärlek
4. A moment in your life you'll never forget.
Ååh, alla mysiga grillkvällar!









5. Something you always wanted to do.
Meheheh..

6. Biggest misstake.
Att låta någon gå utan att berätta hur man känner för denne, osv..
7. Someone you miss.
Isabeeelle!

8. Old picture of you.

9. Picture of a bad time in your life.
10.  A text about your self.
Ja, Vendela Lönnqvist? Eller ja, hela mitt namn är egentligen Vendela Charlotta Lönnqvist Larsson. Men jag använder bara hälften..
Jag är en 15 år tjej, vanlig, normal..(Störd, avslutar Hanna bestämt).
Jag har en otrolig,fantastisk humor. Enligt Hanna igen.
Jag är konstig när jag är med Hanna. Fast konstig är egentligen ganska normalt i vårat umgänge. Ja. Förresten, läs texten snabbt en gång igenom. Den är fett flummig :s
Hahaha, tagit från mitt typ första inlägg på den här bloggen, Hanna satt bredvid mig när jag skrev som ni kanske märkte, så aa.. ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat då?

Namn:
Remember me!

E-postadress? (Lugn,bara jag ser den)

Har du blogg?

Vad vill du?

Trackback