torsdag

Tjaba. Är hemma ikväll, är skittrött så aa, lika bra.
Idag åkte jag till Huvudstabadet och träffade Hanna och Hanna, igen haha. Vi låg och solade och badade ett tag, sen runt fyra drog vi därifrån.
Påvägen hem bestämde vi oss för att hytta haha, skitkul var det. Nolifers men men :p
Sen sa jag adjöö till Hanna på..6 veckor typ..Faaaaaan. Alla åker bort :'( Mina 2 närmsta vänner är borta från mig, känns sjukt bra..Fast ne..
Men man ska ju inte bara fokusera på det dåliga, utan när dom kommer hem så blir det lycka x 10000! :D
Iallafall, så ikväll blir det bara chillpill..Tråkigt faktiskt. Aja, ska fortsätta slöa, orkade inte göra några tester idag, blirt imorn istället, hade!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat då?

Namn:
Remember me!

E-postadress? (Lugn,bara jag ser den)

Har du blogg?

Vad vill du?

Trackback