skyll dig själv, skyll dig själv

Är du kär? M
Är du en sportfåne? Never was, never be haha
Är du likgiltig? Och vad är det? :s
Är du röksugen? Nej haha
Är du rik? Skoja inte. 200 spänn.
Är du fattig? Ibland, poor little child (hahaha Hanna!)
Är du trött? Jappppp
Är du shoppingsugen? Jaaa skoja inte
Är du töntig? Beror på vem jag är med och hur du menar hahaha!
Är du ressugen? Om exakt en månad så smällerreeee kom jag på, så, svar ja
Är du skolsugen? Åh ja jag längtar redan <3
Är du irriterad? På vissa människor, yes 
Är du festivalsugen? Jaa Peace&Love åååhåhååå
Är du alkoholsugen? Nae not really
Är du saknad av nån? Japp
Smeknamn? Welle haha! Vendlo, pirat, cp,Vendeliish kärt barn har många namn.
Bästa åldern? Ingen aning faktiskt. Inte 15 iallafall, enligt mig.
Bästa tidningen? FRIDA!
Hur sminkar du dig? Ibland foundation, puder, mascara, kajal
Sommarens accessoar? Enligt mig? Ringar ftw!
När stal du senast något? Öh..
Hur många timmar sov du inatt? 11-12
Vilken film såg du senast? 127 timmar, en sann film, se den!
Vilken internetsida besökte du senast? blogg.se och facebook mihi
Vad sa du senast till vem? Mami
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Söderberg: Oki :)<3
Vad gjorde du i förrgår? Var på landet och firade midsommar
Vad har du gjort idag? Åkt hem från landet, pluggat moppe, duschat
Vad ska du göra idag? Kolla film sen sova
Hur många msn-kontaktetr har du? Har inte pallat ladda ner msn sen jag fick tillbaka datorn hahaha!
Hur många facebook vänner har du? 544 st glada prickar
Vilket land besökte du senast? Oj..Öh..Amerika?
Hur många snälla känner du? Många! :)
Vad såg du senast på tv? So You Think You Can Dance, jävligt spännande (y) fast ändå inte
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Vet inte?
Senaste köp? Choklad såklart! <33333333
Vad har du dåligt samvete för? Hmm..Massa
Vad har du för skor? Olika, men inga PÅ mig
Vad har du på dig nu? Leggins, linne o kavaj haha
Vilken musik har du lyssnat på idag? Alla låtar på mobilen typ. Mest..Alexandra Stan!
Är du vegitarian? Aldrig i livet!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Ne
Vad heter dina kusiner? Lina, Emma, Emily och Ellinor!
Är du feminist? Och vad fan e de?
Vad drack du senast? spriiite (y)
Gillar du att laga mat? SKITTRÅKIGT! (det är därför jag har Isabelle hihihihi)
När sjöng du senast? nyss, för mig själv, i rummet, japp,jag är onormal
Håller du det städat? Vad är det?
Vad gör dig lycklig? Det som får mig att må bra, såklart. Vänner, kärlek osvosv

VAD HAR DU FÖR ELEKTRONIKPRYLAR
Tv? Kul att veta, ja jag har tv men inte på mitt rum
Platt Tv? Ja
Dator? Yesbox
Laptop eller Stationär? Laptop
Mobil? JAOBRE
Smartphone? Japp
Ipod? Ja, men trasig :( rip<3
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Japp, mmhm ja e hightec

Du heter: Vendela
Smeknamn: MEEN!! Vendlo, cp, pirat, OCHSÅVIDARE
Låt som när du är ledsen sörjer till? Boyce Avenue - Because of you
Beroende av: Jamen allt det där, socialitet, helt klart bland annat.
Vad tror folk om dig? Hmm..Ibland får folk för sig att jag är sura på dom av nån anledning, vilket jag oftast inte är,men dom som inte känner mig har jag faktiskt ingen aaning, typ att jag är snäll och så.
Stämmer det? Jag vet väl inte? Tror det?
Vad får du oftast komplimanger för? Hår, kläder och huvudform hahaha?!
Hur imponerar man på dig? När man vågar saker typ, sen att man är sig själv och vågar bjuda, och att man har bra humor är ett plus haha!
Brukar du skratta för dig själv? HAHA skoja inte, kan se helt störd ut ibland..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Oki :)<3
Var bor du? Huddinge
Trivs du där? Nej
Har du haft sex idag: Ne
Hur svarar du i mobilen: Hallåå? Eller nått flum beroende på vem det är, annars typ Hej det är Vendela?
Vem ringde du senast?: Isabelle
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Puss! typ
Antal timmar sömn inatt: 11-12 SOM SAGT
Sov du ensam: Mm
Brukar du komma i tid: Jaa typ en halvtimme innan! Fråga bara Isabelle haha..
Hur känner du dig nu: lonely but ok
Vanligaste färg på dina kläder: Olika, det där vanliga nivet
Vad tycker du om dina fötter: Öh..? Jag vet inte xD De är ett par riktiga vackra skapelser. Nej jag vettefan!
Vad saknar du: Vänner och..en viss person
Hade du en bra kväll igår: Njae, rätt händelselös
Favorit dryck på morgonen: Obooy! Eller juice, eller vatten.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Kan pendla rejält nu under sommaren
Är du blyg?: Beror på med vilka jag är med och hur dom är, men inte särskilt
Sysslar du med någon idrott: Börjar på dans nu till hösten!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaa
Har du spytt på fyllan? Nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hahaha, maaaassa!
Är du nöjd med ditt liv: Jorå, bättre liv finns väl men ska inte klaga!
Är du bortskämd: Ibland
Vad gör du i morgon: Kompiz
Vad är det värsta du vet?: Svek, att ljuga och puckon, och spindlar,fiskmåsar,gråsuggor och ålar..USCH!!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja!
Vad är det finaste du fått?: Hmm..Fick en fin ask av Sonia och Isabelle när jag fyllde år, och sen en tavla av bästis, och sen moppen hihi (a)
En speciell dag du minns: För ett år sen ungefär
Du samlar på: Musik! Haha! Nej jag vet inte, inget speciellt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Brukar inte ringa folk när jag är ledsen, men antingen..Hanna, eller Isabelle
När grät du senast: Fredags
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Allt jag inte skulle kunna göra utan en miljon kronor såklart?! Dah?
Vill du gifta dig: Kanske ;p
Vill du ha barn: Jadå!
Är du musikalisk?: Yes!
Vad dricker du helst när du är törstig: Colaa
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja det gör dom
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Many times too much
Biter du på naglarna: Yepp

Kommentarer

Vad har du på hjärtat då?

Namn:
Remember me!

E-postadress? (Lugn,bara jag ser den)

Har du blogg?

Vad vill du?

Trackback