acting like nothing's wrong

Tjo! Idag vaknade jag hos Hanna, av hennes väckarklocka -.- Sen var hon jobbig och gick in och ut ur rummet hela tiden den bajsen. Men jag drog mig upp till slut iallafall och åt frukost medans Hanna städade rummet :))
Sen gick vi till tunnelbanan, hade sällskap till Fridhemsplan där jag gick av och träffade Chrippa och Johan.
Vii..åkte typ till Solna, men var inte där så länge..Sen åkte vi till Östermalm och gick till nått café där Lucas sommarjobbade. Sen fick vi skjuts av hans pappa (?) tror jag de va, till Trångsund och sen gick vi och badade. Eller jag badade inte, utan jag lyckades putta ner alla tre i vattnet, medans dom var FETT svaga och fick inte ner mig mohahaha.
Iallafall, sen drog jag till Älvsjö och sa hejdå till Chrippa som ska på Peace & Love imorn den jäveln..Avis..Sen bytte jag pendel, hemåt. Väääl hemma så..åt jag lite eftersom det enda jag hade ätit på hela dagen var en skål yoghurt..(y) Sen gjorde jag lite tester innan datorn laggade..Tummen upp på det också tycker jag (y).
Nu ska jag fortsätta med testerna, ha det bra!
Jag och brorsan är coola.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat då?

Namn:
Remember me!

E-postadress? (Lugn,bara jag ser den)

Har du blogg?

Vad vill du?

Trackback