Dag 1 - Vem är jag?

Ja, Vendela Lönnqvist? Eller ja, hela mitt namn är egentligen Vendela Charlotta Lönnqvist Larsson. Men jag använder bara hälften..
Jag är en 15 år tjej, vanlig, normal..(Störd, avslutar Hanna bestämt).
Jag har en otrolig,fantastisk humor. Enligt Hanna igen.
Jag är konstig när jag är med Hanna. Fast konstig är egentligen ganska normalt i vårat umgänge. Ja. Förresten, läs texten snabbt en gång igenom. Den är fett flummig :s
Iallafall, jag kan inte direkt skriva om mig själv, så jag låter min bästa vän Hanna (som ni lär få höra mer om här) skriva istället!
Okej tja! Hanna här. Ska beskriva henne nu hade jag tänkt, a ja börjar på en gång. Vendela är världens världens snällaste människa, mot mig hihi. Nej men hon är snäll mot alla i sin omgivning också. Sen så är det så att den här tjejen, hon har världens (och då menar jag världens) bästa humor. Asså dom flesta har andra åsikter om våran humor, men jo den är rolig! Hon är såhäär omtänksam mot folk. Och hon snackar i princip aldrig skit om folk, bara om hon är arg/ledsen. Då jävlar, heh. Anyway... Hon typ gillar typ musik, gitarr och trummor är hon gryyym på, hon sjunger dessutom bra :D Asså hon gillar mycket, höh. Orkar inte förklara allt. Eller jo, hon ÄLSKAR desperate housewives! Typ får höra "ibland" -Hanna vet du när nya säsongen kommer ut? A typ så. Hon gillar att göra busiga saker, inga detaljer! Ja, hon har bott på Kungsholmen i hela sitt liv tills i somras.. Då lämnade hon mig och flyttade till Huddinge :/ Men vi har varit awesome på att träffas iallafall, vizzzt? Hihi. Hon går i källbrinkskolan. Asså herre vad jag är dålig på att skriva, flummigtinlägg.nu men whatevaa. Hon är en liten blondin, ( on the inside 2). Haha :D Jag kommer inte på nått specifikt som gör henne sur... eller typ om folk är dryga och sånt skit. Men vem blir inte? Och jo, vad hon mer gillar är att söka upp fula personer o skratta åt dom, och smygfota sinnessjuka människor på tuben är också ganska keewl enligt henne, trust me... Hon gillar att skrämma folk, det är ju jävligt roligt att bli skrämd varje dag man är med henne. Skit kul, verkligen! Haha. Och hon är också pålitlig, en bra egenskap det! Givmild också, hihi. Sen så är hon en riktigt fototönt också! Men det är jävligt kul att fota så förstår henne!. Det är svårt att inte gilla henne. Folk som inte känner henne, alltså jag vet inte eftersom jag känt henne större delen av mitt liv... Men som sagt, det är nästintill omöjligt att inte gilla henne :D Nej men seriöst om man ska beskriva henne med några få ord så är det typ galen, störd (på ett bra sett), rolig, fantastisk, snäll, världsbäst, underbar, BRA, blond, smart, busfrö ;), gaaalen, älskvärd! Men however, haha få ord.... Det finns ord nog att beskriva henne ;) Men asså åh skulle inte klara mig utan henne. Lär känna henne, det är det bästa jag gjort. She makes the world a better place.

Katteeeeeeer, shit har dom comviq???! Langa nummer guzzar!
Haha men asså kolla... här är min blogg också MIHI! http://hhanni.blogg.se!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat då?

Namn:
Remember me!

E-postadress? (Lugn,bara jag ser den)

Har du blogg?

Vad vill du?

Trackback